Vispārīgā datu aizsardzības regula

Lai vēl vairāk rūpētos par savu pircēju personas datu drošību un caurskatāmību, līdz ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu esam ieviesuši izmaiņas Mans Rimi lojalitātes programmā. Esam atjaunojuši programmas privātuma politiku, kā arī pilnveidojuši Mans Rimi kartes reģistrācijas formu.

Kā tas attiecas uz Mans Rimi kartes lietotājiem?

Kā ierasts, Mans Rimi karte pircējiem ļauj saņemt plašu klāstu dažādu priekšrocību. Lai priekšrocības turpinātos, Mans Rimi kartes lietotājus aicinām iepazīties ar atjaunoto privātuma politiku, kā arī pārskatīt savus personas datus reģistrācijas formā un sniegt atkārtotu piekrišanu to apstrādei.

Kas darāms Mans Rimi kartes lietotājiem?

Kartes dati atjaunojami ļoti vienkārši, un tas neprasīs vairāk par 3 minūtēm! Klientam jādodas uz tuvāko Rimi kiosku vai mansrimi.lv un jāatjauno Mans Rimi kartes datus. Elektroniskajā reģistrācijas formā jau būs saglabāta klienta iepriekš sniegtā informācija, tāpēc atliks vien pārliecināties par tās patiesumu vai arī pievienot papildu informāciju, ja klients vēlēsies pieteikt kādu jaunu priekšrocību, un ar vienu klikšķi apstiprināt personas datu apstrādi.

Kas ir mainījies?

Tagad klientiem vairs neprasīsim uzvārdu, taču līdzās mobilā telefona numuram būs jānorāda arī savs e-pasts. Tāpat jau reģistrācijas laikā būs iespējams reģistrēties loterijām, kas tiek organizētas ar Mans Rimi karti, kā arī pieteikt savu dalību Rimi Bērnu klubā un Rimi Vīna dārzā.

Kāpēc izstrādāta regula?

Jaunā Vispārīgo datu aizsardzības regula spēkā stāsies 2018. gada 25. maijā un attieksies uz pilnīgi visiem uzņēmumiem, kas apstrādā Eiropas Savienības pilsoņu personas datus. Tā paredz stingrākus personas datu apstrādes nosacījumus un nosaka, ka uzņēmumiem ir skaidri jādefinē personas datu apstrādes mērķi, procesi un tehnoloģiju lietojums. Tātad ikvienam mūsu klientam regula nodrošinās vēl lielāku drošību – aizsargās un nodrošinās viņa datu privātumu, taču neprasīs praktiski nekādu piepūli tās ieviešanā un neietekmēs klienta ikdienas gaitas.